Jobba kväll

 
ONSDAG
140618
 Börje & Bjarne
Grattis
Gubben 
 
 Dagens citat
 
  Människor emellan
 Vi lovar  i enlighet med våra förhoppningar
och håller enlighet med våra farhågor.
 
av; Francois De La Roche Foucault
Hej där 
Det är så kul att komma in till jobbet där man är uppskattad och är en i gänget.
Trivs sjukt bra där. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
I dag är det en förmiddag hemma och allt är så lugnt och skönt.
Ingen klocka .. men det behöver jag inte.
frukost klockan i min mage är på alarm alla mornar
nästan.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Efter min frukost får jag lite kaffe sällskap, Camilla kommer över.
Det är så att vi skall ner till centrum och hon skall till
tandläkaren. Så då kör jag en trevlig stund med Linus.
Jag får sällskap av Lilla hon som skall vänta på Kim
som är på möte. Vi går runt och väntar på att Camilla skall bli klar.
Och se där kommer hon och jag skall få skjuts till
jobbet. Gubben hämtar mig klockan åtta.
På jobbet blir det bara bra och vi får
allt gjort som det skall.
Nu kommer min lilla gubbe och hämta mig.
Vi tar en glass på macken innan vi är hemma.
Och hemma är det bara att varva ner och sen sova.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0