Kalas

 
LÖRDAG
140614
 Håkan & Hakon
Grattis
 Robert
Kalas dag.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Min kärlek till dig är enkel, rak och sann.
Det är bara jag själv som krånglar ibland.
 
av; Caroline Wekell
Hej där 
 Jag jobbar min första helg på sex månader.
Det känns så konstigt men samtidigt väldigt uppsvingande.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
I dag skall gubben köra mig ... han kommer och hämtar mig också.
Klockan ringer och det är time att gå upp.
In i duschen för att sedan ha några minuter för mig själv.
 
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Energi påfyld, duschen klar och lika så min frukost.
Då kan jag väcka gubben så han kan köra mig till jobbet.
Jag börjar sju.
 
Det är jag och Mairi som kampar i hopp i dag, det kommer att gå fördjävligt bra.
Hinner få in frukost till fyra stycken och sen är det bara fem kvar.
Vi tar en fika vid 8.45 och gör en planering
för dagen.
 
Nu är det bara att köra racet ut. Allt faller bra på plats.
Inga konstigheter och inga avvikelser.
Nu är det bara att byta om och gå ut till gubben.
Åka till Salem för att plocka upp trollungen.
 
Nu .... mot Södertälje :) .
KALAS ... Hurra !
Massa presenter till Robert och bra saker får han.
Han är nöjd och ser glad ut .... trotts att det är stor storm.
 
Min tårta flög i väg med tallrik och allt.
Tur att fåglar gillar bröd.
 
Nu är det så kallt att jag ger upp.
Det blåser små spik till den milda grad att det inte går att beskriva.
Vi kämpa på till strax efter tre.
 
Jag har Jolin över middagen och det är så att vi äter nere i Brinken.
Linus och Joline får lite mer tid att leka.
Dom gillar varandras sällskap.
 
Nu skall vi lämna hem en ganska pigg flicka med blommor i handen till mamma.
Och hon blev så glad när mamma blev glad över blommorna.
 
Nu skall jag och min man göra kväll och bara slappa.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0