Ledig

 
MÅNDAG
140616
 Axel & Axelina
Grattis
 Min lediga dag :)
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Den som inte kan vara ett gott
föredöme kan ju alltid vara ett
varnande exempel.
 
av;  Catherine Aird
Hej där 
 Skönt med en ledig måndag efter arbetshelg.
Nu är det bara att slappa och återhämta sig med dunder och brak.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sov på söta örat när Ari gick, kom inte ens i håg att han gick så jag sov ända till sex i dag :)
Det är enastående jag blir lika glad varje dag ja kommer lite längre i på morgonen av sömn.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En skön varm dusch och en insmord kropp är färdig för att inta en
god frukost med fil och müsli.
Vilken skön morgon tyst stilla och lugnt.
Kaffe och en smörgås han jag också med.
 
Jag har planerat att handla mat på morgonen när det är minst med folk i butiken.
Då slipper jag känna stressen.
Camilla skall komma över så vi kan ta en fika innan sen åka till Willys.
Skall byta vattenflaskan som är sönder också.
 
Så nu packar vi in oss i bilen och åker ner till köpcentrum.
Shit ... glömde flaskan hemma får hämta den.
Nu är den bytt och vi tar en sväng till Tumba centrum också.
 
Vi hinner med lite lek i parken så Linus får klättra 
 
Så nu är det så att Camilla skall hämta Annelie från sitt jobb och jag skall fixa akvariet.
De lilla, bör kanske sätta över mina guppys i det stora ... men då dör dom ju.
Har prövat så många gånger.
 
Så bra blev det.
Nu skall jag förbereda middagen,
köttfärslimpa med brunsås och potatis.
Smarrigt skall det bli. 
 
Jag och Saga äter först och sen får vi se vilka som skall äta.
Har gjort ett arbetsschema till barnen som dom skall gå efter i sommar.
Få se hur det blir.
 
 
Nu kommer kvällen och jag vill bara ta det piano.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0