Ledig måndag :)

 
MÅNDAG
140602
 Rutger & Roger
Grattis
Grattis Roger på
namnsdagen  
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Den som förälskar sig
i sig själv får inga rivaler
 
av; Okänd
Hej där 
 Ny vecka spännande för mig och min moppe
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Hinner köra lite i dag och bli lite stadigare.
Men först är det upp och duscha och inta en frukost.
Det är det som är dagens första uppdrag.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Dagens andra uppdrag skall eventuellt en IKEA resa ....
Det är inte så viktigt men kan vara kul.
Men måste vara i centrum med Robin runt 10 så ....
Tror IKEA får vänta.
Bank ärenden för Robin ... först Swedbank sen
Nordea. Nu är han vuxen och kan få mycket nya saker och ansvar.
Väntar på att Ingela skall komma och umgås ett par timmar.
Det var fantastiskt skoj att träffa Ingela.
En god vän jag har känt i 30 år.
Tänk 30 år.
Nu är det bara att vila och slappa lite,
har lovat att passa Linus medans herrskapet går på föreningsmöte.
Det är ju skoj, det är lek, middag, dusch och mys
sen somna vi.
Väl hemma tar jag och snackar lite med gubben och kollar på TV
Nu är dagen över och jag skall sova.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0