Ledig

 
ONSDAG
140604
 Solbritt & Solveig
Grattis
IKEA 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det räcker inte med att lyckas.
Andra måste misslyckas.
 
av; Gore Vidal
Hej där 
Skall det vara en skön dag i dag???
Jo det tycker jag, njuta av en ledig dag som jag kommer att tillbringa på IKEA.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ville sova länge i dag ... men när man vill kan man inte.
Eller vad man skall säga.
Hur som hest kliver man upp och fixar sig i n i duschen.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukosten skippar jag för den skall jag bli bjuden på när
jag kommer till Brinken.
Så man kan klä sig och fixa lite hemma. Det är lite som skall med
till Camilla som hon har glömt på Passvägen.
 
Det är så det kan bli i bland.
Nu får man lite frukost i sig och har en morgon diskussion med
Linus om kusinen som han saknar. Ja jag vet att det kan vara så ibland.
Få se när jag kan ta henne igen.
 
Det skall ju vara kalas hos Robert snart och då kan hon följa med.
Hoppas på att familjen följer med i helhet så klart.
Nu är det bara att låta hjärnan vila innan vi skall slåss på IKEA.
 
Vad kan man skriva om IKEA ... Att det alltid är mycket folk där,
spelar ingen roll om dom precis har öppnat.
Vad kommer alla människor i från??
 
Nå ja det går någorlunda bra så det tar inte sju timmar men
fyra i alla fall. Herre min ge vad trött man blev.
Så jag slockna på soffan hos Camilla en timme.
Nu är det snart middag och jag skall ta mig hem sen.
 
Gubben kommer hem vid åtta och barnen har nog fixat maten hoppas jag.
Det är dom tillräckligt stora för att göra.
Ja ha ja har en kille i sängen ... Migrän och han hittar inga tabletter.
Kan vara på plats att fixa nya.
 
Han får dricka vatten för jag vet var tabletterna ligger.
Nu får det ta sin tid, 30 min så skall det vara bättre.
Han är stressad och känner sig lite otålig ...
Så han lägger sig i ett bad och relaxar, då hjälper medicinen.
Nu kan han sova utan illamåendet.
 
Jag gör också kväll är seg som attan.
Hoppas att hinna träffa barnbarn i Salem i helgen.
Behöver krama dom lite.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0