möte

 
ONSDAG
140611
 Berit & Berthold
Grattis
Min lediga dag
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
 Om du är säker på att du begriper
alltihop så har du inte begripit ett enda dugg.
 
av; Walter Mondale
Hej där 
 Jag är ledig en dag av sju denna vecka och då skall jag boka in ett möte.
Vad smart tänkt där.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 Är seg och trött
Trött, trött och gätte trött.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Upp med tuppen för att inte spilla min lediga dag :) .
Men fan jag är super seg, super trött.
Har bara sovit ett par timmar.
 
Vill inte göra något alls.
Vill bara vila i min säng och inte ha något som helst anledning att göra något.
Bestämmer mig för att BARA göra de jag orkar eller rättare sagt
min kropp orkar.
INGENTING.
 
Skall ha ett möte med socialen i dag :) Det är ju alltid kul.
Saga har avslutning i dag så hon kan inte vara med.
Och det känns ju så där.
 
Men första mötet är bara med mig och kan vara bra de med.
Bitte verkar vara en bra tjej så hoppas det kan fungera.
Lite äldre och mer ansvarsfull.
 
Så jag fikar ´lite med Camilla som kom över.
Alltid lika kul med sällskap.
Enda dagen man är ledig denna vecka så skall man boka upp ett möte.
Hur fan tänker jag här??
 
Nu tar jag och fixar middagen och sen är det bara att göra kväll.
Jag  skall lägga upp bilder på barn som är intresserade av motorer :)
Pappas flicka
Avslutnings prinsessa
Tuffingen.
Och ett kort på kärlek.
Mamma får lite kärlek också, inte bara pappa :)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0