Nej inte igen !

 
TISDAG
140610
Svante & Boris  
Grattis
Robin 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
På den högsta tronen i världen sitter man
ändå bara på sin ända.
 
av; Michel De Montaigen
Hej där 
En dag jag sent kommer att glömma :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är skolavslutning i dag för Johanna.
Jag skall dit och se till att allt går bra till.
:)
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Så frukost och allt annat som hör till morgonen.
I dag skall jag frysa på moppen till Salem!
  
Jag startar så jag kommer till Salem 6.45.
Då har man tid på sig med flickorna.
Men vad är nu detta????
 
Inget svar på hemluren, inge svar på mobiler .....
Vilken tur att Mia kommer här :) .
Nu är man i porten i alla fall.
 
Knackar på dörren ..... se så öppna nu  7.20 öppnar Amanda dörren.
God morgon lilla familjen.
Ni har försovit er.
 
Det var bara att hugga in och se till att barnen blir klara.
Det är bra att man kan fixa och dona lite.
Så nu är vi klara och vi kan gå ut.
 
Mot skolavslutningen.
Tre flickor i solen
Glad Johanna för nu är set
SOMMARLOV
Kärlek
Första avslutningen Haylie är med på
Klassen sjunger
Jolin tappade intresset
Gott med jordgubbar
Trevligsommar.
Så sen var det bara att gå hem ta en fika och sitta och snacka lite.
Jag skall vara med på mötet i dag. Så jag måste hem och byta om.
 
Men man hinner inte så mycket mer ... Min lille son ringer och talar om att han har ramlat.
Så det är bara att åka hem och plocka upp honom.
Nu börjar en LÅNG dag på sjukhus och med läkare.
 
Vårdcentralen:
Tvätta rent alla sår, bedövningar, borstningar av sår, plåstringar.
I väg till röntgen, det blir HS.
Där måste vi registrera om oss, vänta på läkare, sen till röntgen.
Vänta på läkare, gipsa.
Får åka hem ...
 
Är hemma 03.00
TRÖTT
 
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0