Regn med stora hagel bomber

 
TORSDAG
140612
 Eskil
Grattis
 Blöta jag
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Intelligens: att kunna leva högt på
dumhetens bekostnad.
Moral: att inte vilja det.
 
av; Åka Janzon
Hej där 
Väl planerad dag.
Jobba, köpa glass och sen till Salem :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har välplanerat denna dag in i minsta detalj.
Men missa en sak :)
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Klocka ska ringa vid fem och jag kom upp femton min före den.
Planera dagen så att det skall vara så smidig som det bara går.
Frukost och duschen är avklarad sen är det bara att
kolla in läget på Facebook och vad som händer i världen (Aftonbladet).
 
Nu är det bara att sätta på sig varseljackan ( så alla på vägen ser mig)
Och hjälmen på huvudet. Gasa mot jobbet.
Lugnt i trafiken trots att det är morgon.
Jag börjar åtta så jag kommer tjugo minuter innan.
Hinner med en kaffe, men missa läsa på solen.
Så då kör vi :) .
 
Har ett bra tempo och kommer att vara klar i god tid.
Tar ut två boende i solen dom blir så glada.
Vilket fint väder det är.
Skulle det bli regn eller???
 
Slut för i dag och nu skall jag köpa glass till barnen i Salem.
 Det är smidigt som bara den med moppen.
Nu är jag i Tumba och skall handla.
 
På G till Salem :)
Oj nu kommer det regn ... NEJ haget bomber :) .
Blöt som fan blir jag. Vattnet rann under röven på mig, hahaha
Tur att Nea har tumlare :) .
 
Så lunch och kaffe där, lite snack och lite annat skoj.
Nu är det bara så att man vet att tiden går fort när man har trevligt.
Så nu måste jag hemåt.
 
Robin skall duscha så jag behöver plasta in gipset.
Ja det är ju lite kul, han har bara en hand som fungerar just nu :)
så hjälp behöver han :).
 
Mat skall även fixas i dag så det blir kyckling börjare:)
Med klyftpotatis. Helt OK. Sen skall jag kolla TV lite.
Hej hopp vi får kaffe besök.
Det är Kim och Lilla hon som kommer.
Ja man blir lika förvånad varje gång :) .
Dom hade bullar med sig så det blev gott till kaffet.
Kim kolla vårt fuktiga dusch rum som Botkyrka vägrar att göra i ordning.
Jag skall ta en kontakt till med HGF så dom skall få veta att det är mycket fukt i mitt badrum.
Måste också kontakta hälsovårdsnämnden och höra hur det med svartmögel.
Vad kan det leda till för hälsoproblem??
Det var lite höga värden tyckte även Kim.
 
Så nu är det kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0