Sjukhus besök

 
TISDAG
140617
 Torborg & Torvald
Grattis
 Robin
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Pessimist är den som mår dåligt
när han mår bra, av rädslan att han ska
må sämre när han mår bättre.
 
av; Okänd
Hej där 
 Var är värmen som skall höra till sommaren?
Solen är här med värmen har fått kalla kårar och gömmer sig.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Och denna dag är som bör vara fin men kall.
Vakna med ett ryck då jag upptäcker att min man
glömde att väcka mig när han gick.
Robin och jag skall ju till Huddinge sjukhus.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Så jag stuttsar upp fixar frukost och är färdig på fem.
Dock är inte Robin klar så honom skall vi jaga.
Camilla kom och då är det time att ta sig till Huddinge.
 
 
Det går fort på röntgen ... tar bara fem min, var där 8.20
Skall träffa läkaren 9.30 ... hallå kan man inte få tid i närheten av varann??
Men tiden går snabbt och nu går vi till ortopeden.
  
Träffar akut läkaren som gipsa Robin, kul.
Hon ville att han skall ha det två veckor till.
Han blev inte så glad inte.
 
Vi var väl hemma där runt 12.00 så lunch blev det sen eftermiddags slapp.
Fixa middagen lite senare och gör kväll efter denna dag.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0