Slapp dag

 
ONSDAG
140625
 David & Salemon
Grattis
 Camilla
Tack för en fin dag
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
De som verkligen tror på sig själva
sitter alla på dårhus.
 
av; G.K. Christerton
Hej där 
Har bestämt mig för att inte göra något särskilt.
Jag känner att i dag blir det bara lugna gatan. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Känns ganska bra i min arm i dag.
Lite ont men överkomligt.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost mmm det är dagens höjdpunkten på morgonen.
Jag kan inte fatta att det smakar så bra med frukost.
Lugnet som jag har skapat runt mig när jag skall äta, harmonin är
ett måste och det ger sådan bra energi till mig.
 
Tar en promenad ner till brinken för att tillbringa dagen där.
Jag vill bara ha lite annat att titta på än mina väggar.
Så Brinken får duga :) .
 
Här blir det lite promenad med hunden och  handla lite med dotter och barnbarn.
Det blir fika, lunch mer fika, jordgubbar, mer fika, middag och mer kaffe.
Så sen blev det sova och snacka och leka och ja vanligt vardags grejs.
Nu är det i alla fall time att ta sig hem.
Thomas kör mig hem.
 
Skall väll bara relaxa och invänta gubben.
Fattar inte varför man är så seg :)
Jo det är klart min kropp jobbar på högvarv att läka sig. jo jag vet de.
Och det är svårt för en envis tjej att ta det lugnt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0