Smärta

 
LÖRDAG
140621
Alf & Alvar 
Grattis
Min tur i oturen 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Att vara naturlig är en väldigt besvärlig pose.
 
av; Oscar Wilde
Hej där 
 Det är så otroligt att saker kommer till en efter ett par dagar.
Nu ... vilken tur jag hade som inte bröt nacken.
Min hjälm är ju för stor.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har sovit hyfsat men smärtan i kroppen och i min handled väcker mig.
Det är ju inte så roligt att ha smärta konstant.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Frukost jo jag skall klara av att fixa den.
Men min höger arm är ju mörbultad och det smärtar redigt när jag
skall vrida eller lyfta.
 
En situation jag inte är bekväm i ... jag måste ha hjälp hela tiden.
Jag har ingen styrka i att dra upp mina egna brallor,
dom är för tunga :)
Inte kul.
 
Nu är det bara att göra de ja kan och be gubben om resten ...
men sen då ... på måndag??
vad gör jag då???
Det är alltså bara att ta en dag i taget och inte oroa sig i onödan.
 
Frukost ... det var där jag är.
ta fram alla saker .... häll upp försiktigt och håll med
gips och hand. Att skära bröd var inte så lyckat.
Svårt då vänster hand inte kan hålla i brödet.
Jag får köpa färdiskuret.
förmiddagen framför tv:n och sen en fika på gården.
Linus ville leka på min gård :)
Det är inte så super bra väder med man kan vara ute ett tag.
 
Nu är det lunch och gubben fixar lite.
Bra att få i sig mat så kroppen kan jobba på läknings processen.
 
Händer inte så mycket i dag det är lugnt och jag känner att det är bra som fasen.
 
Eftermiddag, middagen och kvällen flyter på.
inga konstigheter för jag kan ju inte göra
så mycket.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0