SÖNDAG
140608
 Eivor & Majvor
Grattis
 Grattis Thomas
på födelsedagen
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Den sundaste gymnastiska övningen
är att resa sig från middagsbordet i rätt tid.
 
av; Giorgio Pasetti
Hej där 
En helg som skall ta till varas på.
Nu skall man vara utvilad till måndagen och efter att ha firat svärsonen
så är det slappa som gäller. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
På morgonen händer det inte så mycket som man lägger på minnet.
Man går upp gör sina saker och försöker att få dagen i rullning.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En söndag där man bara kan vara slapp ... eller??
Nä det är så att jag och gubben åker i väg till Solbo, han skall spela på
hästar så klart, jag köper ett bio kort till Thomas,
sen tar man sig hem och fixar lite.
 
Nu är det kalas på G och vad händer då???
Ja det är kaffe och massa kakor.
Man blir fett mätt och känner sig proppad.
Snackar med folket som kommer och det rullar på som det skall.
 
Blir lite seg och trött så jag tar mitt racer åk och åker hem.
Trött som fan är jag så jag vill bara lägga mig och sova.
Det är ju inte så bra då jag kommer att vakna fyra på måndagsmorgonen.
Men va ... någon ringer på min lur, hinner se att det är min lille son.
Han ligger i vardagsrummet.
Och han gnäller på mig att jag är lat :)
 
Han ropar på sin pappa och jag hör att det är något som är fel.
Vad händer?? Han ligger hoprullad i soffan och har ont ... i hjärtat.
Jag hämtar Ari och han kollar upp killen.
Jag beslutar att vi åker in till akuten.
 
Några timmar där och sen massa koll.
Till slut tre och en halv timma senare kan vi åka hem.
Liten rusning på hjärtat och det kan vara muskler runt hjärtat som krampar.
 
Nu är det i alla fall lugnt och vi kan sova.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0