Söndag

SÖNDAG
140615
 Margit & Margot
Grattis
Mitt jobb 
 
 Dagens citat
 
  Människor emellan
Retar du upp dig på ting som är små
så är du väl inte större än så.
 
av; Alf Henriksson
Hej där 
 Då har man en vilodag på förmiddagen :)
Skall bara sitta och slappa framför TV:n.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Går upp runt sex och känner att jag har vilat ordentligt.
Jag har sovit hela natten utan att vakna.
Jag känner mig så pigg.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen och frukost är klar, sitter och bara sitter.
Oj vad rädd jag blev. Telefonen ringde ....
Hej Millan ... jo jag är hemma, ja ha promenad med Wilma.
Så klart. Kan vara skönt med en morgon promenad.
 
Vi möts nere vid Statoil. En fika fick jag. Då går vi runt lite, sen till mig.
Linus får syn på cykeln och sparkstöttingen.
Oj vad det var kul.
 
Det var en lugn förmiddag med lite ute lek med Linus.
Nu skall jag till jobbet och se vem jag skall
jobba med. Det är moppen som kommer fram och jag skall köra den till jobbet.
 
Då är man framme och får reda på att Pia skall jobba med mig :) .
Det blir en kväll som kommer att fungera bra.
Man tar bara det som man skall och kollar vad som är kvar.
Allt blev som vi hade förutsätt.
Ordning och reda.
Pip klockan åtta var det lugnt.
 
Titta till c - sidan och där var det också bra.
Så då kan Pia och jag gå hem som vi skall.
Både hon och jag slutar klockan åtta..
 
Tar moppen hem och det är lite bilar ute ... skönt.
Hem resan tar ungefär 20 minuter.
Det är samma som med bilen ... konstigt eller hur.
 
Väl hemma tar jag och varvar ner och har en mys kväll med gubben,
trotts att jag missa glassen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0