Stor fremande

 
TORSDAG
140626
 Rakel & Lea
Grattis
 Nea
Tack för besöket
 
 Dagens citat
  Då och nu,
ung och gammal
 
Fäst aldrig någonting på papper, min gosse,
och lita aldrig på en man med en liten svart mustasch.
 
av; P.G. Woodhouse
Hej där 
 Det är en extra intressant dag i dag ... Nea kommer att
hälsa på i dag. Det är faktiskt första gången utan min son :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Dagen är lite vansinnig i dag, jag är alltså vaken 03.25.
Nu är det bara en engångsföreteelse hoppas jag,
detta är inget jag ser fram emot.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Vilken tidig frukost .... ja vad gör man när det är det som händer.
Jag kan inte somna om utan är tvungen att gå upp.
Min frukost är i alla fall god som den bör.
Jag kan njuta i ett par timmar av tystheten och lugnet :) . 
 
Kollar lite tv efter att gubben har åkt. och efter ytterligare en liten tid
så kom Camilla på en morgon fika med lilla Linus.
Vi sitter och pratar och bara har det lugnt och skönt.
 
Runt nio messar Nea att hon kommer när alla är klara och hon kom
straxt före elva. Så nu har jag mina flickor här och min lilla kille :) .
Vilken dag.
 
Fika och lite lunch sen ut och njut av fina vädret.
Allt är vackert och barnen är så glada.
Leker och hoppar runt.
 
Mitt i allt detta kommer Botkyrkabygge och skall kolla duschrummet.
Det är inge fel på det. Så HGF Kim Lindholm
har fel, dom får allt fixa en bättre fukt mätare.
Så det är bara för mig att vaska bort möglet hela tiden.
 
 Nu behöver jag en kaffe, tur att det finns här ute.
Jag tror att man kan bli arg för mindre.
Nu skall man egna sig åt lite ungar i stället.
 
 
 
Vi sitter ute länge .. det är ju OK väder så man kan känna sig glad
för det då :) . Bra dag alltså.
Solen går i moln och det är mer kyligt nu så vi tar oss hem.
<och jag undrar just var är min man???
 
Camilla tar sig hem vid 16 tiden och min son kommer och
hämtar sin fru vid 18 tiden. Han kommer upp och vi snackar lite.
Det är ju kul att han kommer upp nu.
 
Jag gör middag till min man som kom hem till slut.
Bilen är trasig och den står någonstans.
Han får laga den för han behöver en bil till jobbet.
 
God middag ... Ja falsk walewska med hemmagjord potatismos.
gott som fasen.
 
Nu gör jag kväll är trött som f..n
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0