Till Nisse

 
SÖNDAG
140622
Paulina & Paula 
Grattis
Tillsammans 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Jag älskar sanningen en smula mer
när det är jag som finner den än
när någon visar den för mig.
 
av; Vincent Voiture
Hej där 
Regn eller sol i dag, ja det kan man lätt fundera på. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Kliver upp för att fixa i ordning saker jag skall ha med mig till
Värmdö. En frukost först.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Två minuter för mig själv. Viktig tid. Måste hitta lugnet i min situation.
Ingen ide att hetsaupp mig får bara ondare .. men det ÄR frustrerande att inte
kunna klara sig själv. Jag gillar inte denna ställning.
Nu är det i alla fall planerat att fara till Värmdö och fixa de sista hos Nisse.
Det är ju så att han inte fixar saker och ting längre.
Någon måste se till han.
Jag åker med Camilla och Kim tar egen bil, Ari kör moppe :)
I regn .. jo somliga gillar att vara kaxiga när jag vurpa.
Vi börja dra oss vid 8.30 och kom ut vid 10.30
Solen lyser och det regnar ...det är lite kallt och det
är inte skönt. Alla jobbar på så vi blir färdiga.
Man vill hem också.
Många skurar blev det.
Lunch med Nisse vid Brisak. och det var nog bra för han att komma ut lite.
Han verkar lite vimsig i mellan åt.
Undra vad som händer egentligen med han.
Köer längst Värmdöleden ser vi så vi avvaktar lite.
Vid 15 tiden drar vi hem.
 
Väl hemma är det bara att lägga sig och återhämta sin kraft.
Gubben kommer senare än oss så maten blir klar vid 18 tiden.
Jag får ju inte äta efter 24 i natt och det är ju inte så skoj då jag
äter så lite per tillfälle.
 
Är seg som attan så sängen blir min vän för kvällen
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0