Till SöS

 
MÅNDAG
140623
 Adolf & Alice
Grattis
 Södersjukhuset
Dom skall hjälpa mig med min hand.
 
 Dagens citat
 
  Människor emellan
 Man kan begära att jag skall söka
sanningen, men inte att jag skall finna den.
 
av; Denis Diderot
Hej där 
Det är en konstig sak detta läkarbesök ... varför fastande???
Om man skall opereras bör dom säga det innan ... eller??? 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är en morgon utan frukost ... hur skall det fungera???
Jag som alltid äter så ordentligt :( .
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jaha man får sitta vid datorn och kolla runt, försöka undvika att tänka
på mat :) Det är ju lite krångligt. Men det skall nog gå bra detta.
Saga vaknar vid 7.30 för hon skall följa med, som mitt sällskap.
Det är ju lite bra de.
 
Vi börjar röra på oss vid nio för att hinna med att köpa biljetter.
Vi tar tåget till södra station och går sedan till sjukhuset.
Väl där är det en vänte tid på över en timme.
Jag är nära att dö av hunger.
Jag har eventuellt problem i dessa två ben bitar.
Det kan ställa till problem längre fram så vi skall kolla upp det den 23 juli.
Så det var bara snack i dag och inget annat.
Och nu får jag äta :)
Klockan är 11.30 och jag får ta en kaffe och smörgås.
Jag vill inte ta mat för det kan vara för mycket när man inte
ätit på hela förmiddagen.
 
Nu är det bara att ta sig hemåt, Saga skall till sitt nya jobb så
det är bara att se till att vi  är i Tumba i tid.
Det är bra med en sån här lugn dag.
Nu är det bara att ligga och vila tills jag skall vara hos min läkare 15.30
Vi skall väl prata om mina 75 % arbetstid.
He he he vilket inte blir just nu.
Jag är ju 100% sjukskriven.
 
Men vi tycker att det är OK, kroppskadan läker
och jag kan gå tillbaka sen. Hoppas det blir på 100% då :)
Vi skall ses igen i augusti så då är det bara att hoppas på det bästa.
 
Nu är kvällen här och jag tänker inte göra värsta saken av den.
Bara vara och vila min hand. Det är lugnast så.
Gubben kommer hem strax före åtta.
trött och frusen.
 
Vi gör kväll nu.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0