Trött

 
FREDAG
140620
 Linda
Grattis
Midsommar är en högtid som firas nära sommarsolståndet. Ursprunget till ordet midsommar är förkristet, men åsyftade ursprungligen dagarna 20-22 juli. Kyrkan firar Johannes Döparens födelse 24/6 sedan 300-talet. Ordet midsommar bytte vid någon tidpunkt åsyftning från 20-22/7 till 24/6.
 
Midsommar 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Ingen kan få dig att känna dig
mindervärdig utan ditt samtycke.
 
av; Eleanor Roosevelt
Hej där 
En lång rehab på G, först skall skelettet läka, trotts att det ligger fel.
Sen är det ligamenten som skall fixas. Mycket att stå i. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Inte sov jag så länge i dag inte ... trotts att jag lade mig vid 5.50
Vakna upp före nio, inte så kul. Men dagen kommer att rulla på som den skall.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och lite nät koll, dock är det lite svårt nu när ena armen inte
vill vara med. Jag får allt ta det lugnt i dag.
Vila mycket.
 
Midsommar som blir att någon bjuder sin mamma på mat :)
Det är ju så att någon äng blir det inte, jag pallar inte det.
Jag kommer att vara så trött .
 
Dagen är i alla fall i gång och det blir Lite grill på Brinken.
Har fixar lite kött från City Gross som
vi skall ha.
 
Sen måste jag vila lite för det är ju så att jag inte pallar detta egentligen.
Men mat måste jag ha. Så det är bara att äta och njuta av att bli serverad :)
Har inget annat att komma med en dag som denna.
 
Hoppas du har haft en bra midsommar
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0