Tung dag

 
FREDAG
140627
 Selma & Fingal
Grattis
Fam. Aldenroth
Tankarna hos er 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det viktigaste är inte var ifrån man kommer,
utan var man är på väg.
 
av; Bernie Rhodes
Hej där 
I bland finns det dagar man måste ta sig
igenom. I dag är en sådan dag. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Upp när jag vaknar ... och det är ju lagom tid, för mig.
Har lite tankar om dagen och undrar lite vad man skall göra.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Frukosten med en god varm is kaffe ... jo jag vet att den skall vara kall men
jag gillar den varm. Och det går att ha den varm också.
Gubben är redan uppe och vi försöker planera en resa utan ett fordon :) .
Det går ju bra.
 
Vi tar firmabilen ... men har du pratat med Jimmie om det???
Han har väl saker att stå i även på fredagar.
Det glömde du vist i går min lilla gubbe.
 
Oj oj nu är det stress för sonen bara för att vi skall till Strängnäs.
Camilla kommer och hjälper mig med frippan så det ser bra ut.
Jag har ju nu kort hår för att det skall vara lättare i hjälmen när jag kör moppen.
Vilket jag inte kommer att göra på ett tag.
 
Nu är vi klara att ta oss till en minnesstund i Strängens.
Alla tankar till familjen Aldenroth.
 
En fin begravning var det och massa gott kaffebröd efter åt på
kaffe stunden. Vi var kavar en bra stund och börja köra hem vid 16.30.
Det är ju inte bara att åka man måste ha en bra taiming.
 
Väl hemma är det bara storhandling som gäller, jag har totalt tomt i skåpen.
Det blir ett kvitto på 2.700 och då har jag inte handlat allt.
Fan vad det skall gå pengar på mat kostnad.
Nu är det Joline tid ... Ringer min son, då skall dom äta.
Så han hör av sig sen. Så kommer han med henne.
Då passar vi på att äta och vila, Jimmie ringde och sa att Joline somnat ....
Då tar vi trollet i morgon :) .
 
En kväll för film och godis då.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0