Var är solen

 
TORSDAG
140605
 Bo
Grattis
Arbetskollegan
Angelica 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Den som är uppfylld av sig själv
är mycket tom.
 
av; Okänd
Hej där 
 Vad är det för konstigt sommar väder???
Typiskt Svenskt väder :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
God morgon solstråle, har du sovit bra???
Ja jag får väl säga att jag har det, somna i går
före nio.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen är varm och skön, här kan man stå ett par timmar.
Men det är lika bra att dra på sig kläder, äta och kolla lite på nätet.
Det är en lugn stund för mig.
 
Saga kommer upp hon skall till skolan och det är gröt på G.
Jag fixar det till henne då hon sitter med mak up i 40 min.
Dagens kids :) ... varför så mycket smink????
 
Ja sen är det de där med kläder, hon skall byta minst tre gånger.
Så det är klart hon inte hinner med att fixa frukost.
 
Nu är hon i väg, skall kolla sonen och hans huvud.
Tar en kopp kaffe också. Det är en av höjdpunkterna på morgonen.
Camilla ringer när hon är på G till jobbet, Linus har feber och det har
varit en jobbig natt.
 
Nu är det bara att fortsätta dagen som den börja, lugn och ro till mig.
Har inga större planer i dag ... Jo det har jag vist jag skall ju
luncha med Susanne P i Huddinge vid ett när hon slutar.
Så jag får väl börja planera lite för den resan då.
Tanka moppen och ställa den vid jobbet för att ta
bussen till centrum ... men va fan!!
Kortet är hemma.
 
Det är väl tur att jag inte glömmer bort mig själv någonstans.
Det kan ju  vara riktigt illa.
En trevlig lunch med Susanne blev det, snack om ditt och datt.
Vi tog en sväng ner till parken också för att säga hej till Lollo som är där.
 
Nu måste vi ta och åka på varsin buss, Susanne mot Norsborg och jag mot jobbet.
Jag börjar klockan 16 och vet inte med vem jag skall jobba.
Det är sjukdom som härjar.
Hurra det är med Angelica :)
Oh vad kul vi har ju inte samma dagar och pass vi går parallellt med varandra.
Hon är en super gullig tjej att jobba med.
 
Så kvällspasset flyter på som det skall och vi kommer i ordning
som vi skall. Angelica slutar 20 och jag 21.
Vi skall jobba i morgon också :) på morgonen. Oh vad kul.
 
Så nu är min dag över och jag skall hem.
Tar vanliga vägen hem för det är nästan inga bilar ute nu.
 
Väl hemma hamnar jag i sängen på en gång.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0