Vara med barnbarn

 
 
LÖRDAG
140628
 Leo
Grattis
 Två älsklingar
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Vad man står i ungdomen skördar man i ålderdomen.
 
av; Okänd
Hej där 
 El lördag med gullegrisar, längtar så mycket nu.
Snart är dom här båda två.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Uppe vid sex för att inta min frukost och sen förbereda dagen i en park.
Det är lite som skall med då, Jolin gillar vissa saker och Linus vissa.
Så nu är det färdepackat och skötväskan är klar.
Nu skall hon komma tycker jag.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Det är Linus som kommer först, Camilla kommer att vara med för det
kan vara svårt med en arm och två barn.
Jag förbereder gubben på vad jag skall vara, om Jolin kommer senare.
Då får han allt komma med henne.
Nu är det sent, nu får hon komma.
Min telefon ringer och en arg kille skriker något helt ofattbart till mig.
Jag vill inte lyssna så jag lägger på.
Helvete vad arg jag kan bli, är inte mitt liv tillräckligt bra som det är
eller måste jag leva genom dom??
 
Nu går jag till parken ... Ari får fixa detta.
Kan inte förstöra min dag.
Är ute med Linus, han klättrar och åker ruschkana,
gungar och gräver i sanden.
Härlig dag trotts att solen skyms av moln.
Så nu är det hem som gäller prata lite med gubben som
tycker att detta är horribelt. Nu är det i alla fall mat på G och det är Camilla som står för den.
Makaroner, kassler och bea.
 
Kvällen anländer och det är bara att slöa framför TV
eftersom jag inte har någon fin tjej här.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0