Fixa akvarier

 
ONSDAG
140312
 Viktoria
Grattis
Sjusovan
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Skönhet behöver vi kvinnor för att
männen skall kunna älska oss,
och dumheten för att vi ska kunna älska männen.
 
av; Coco Ghanel
Hej där 
Mitt i veckan dag.
Det är då bara två dagar till helgen.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Yogan utesluten i dag, har haft en liten andnings uppgift bara.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Upp och studsa, fixa frukost och ha en liten stund för mig själv.
Det är en mycket god egenskap som jag har för att
få en bra start på morgonen.
Det är bara jag och min själ.
 
Sitter i all stillhet när jag känner att det är något som inte stämmer.
Klockan är 7.30 var är Robin, han skall med bussen 7.45 från centrum, han skall gå snart.
Han har inte ens varit uppe och ätit. Det är nog så att killen sover på söta örat.
Oj vilken fart det blev, jo gubben jag kör dig.
 
Han han till skolan i tid och blev nöjd av det.
Jag åker hem pratar lite med gubben och sen var det akvariet som skall göras rent.
Det är ju så att man skall nog hålla det fint.
Jag och Saga åkte ner till centrum.
Tog ut medicinen till henne och handla.
Sen var det hem igen. Slappar dag så det heter duga.
 
Låg i sängen och kolla TV sov lite och kolla mer TV.
Nu skall vi nog göra mat ... klockan är ju 17.
Gubben har promenerat till Rönninge och hem igen.
Så han kom just hem.
 
Kyckling och ro stekta potatisar.
Dagens middag.
  
 
Kvällen blev också slapp, bara ligga och kolla TV.
 
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0