Hemma

 
MÅNDAG
1403036
Gunborg & Gunvor 
Grattis
Jag & Ari
Vilken helg vi har haft
:)
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
I konsten är det bara en sak som gäller:
det som man inte kan förklaras.
 
av; Georges Braque
Hej där 
Nu är allt som det skall och jag är på plats framför datorn.
Det kan vara svårt att få till det på en liten mobil när man skall skriva,
men nu har jag tangentbordet i högsta hugg.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Oj slarvig här skall man börja med yogan i gen och se att det blir ordning på torpet.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En frukost och en liten koll på FB. Man vill vara uppdaterad så man vet
vad som sägs och inte sägs. Jag känner att det är full kontroll igen så
då kör vi på denna dag som den skall.
 
En pratstund med Saga är på plats och det är lite om ditt och datt.
Hon har sin hosta jag vill kolla så att man vet vad som skall göras.
Nu har hon blivit öm i armhålan också. Så det är ju bara att kolla.
 
Här är lite kort från min och gubbens resa till Finland / Forsa.
Grace, en hytt att bara vistas i under dagen.
Två bröder kollar in dimman på morgonkvisten i Stockholm.
Middag på Grace
Vårat helg sällskap
Eva och Arto Kangastie
I forsa är det vackert
Denna tidning gavs ut på samma dag som min gubbe är född :)
Här studerar han rubrikerna.
Slottet i Åbo
Åbo slott
Vi sitter i ett av slottens fönsterbänkar.
Slottets kyrkorgel
Väntar på mat på Kim
Denna vill jag ha kan någon skaffa den till mig
Tack
Ari får massage
Vårt rum på nionde våningen
Vårt rumsnummer.
 En bra och nödvändig resa för oss.
Man skall nog ta och se till att man har dessa små nära stunder för att
bygga ett starkare band.
 
Så nu har vi pärlan här, titta vad den är fin i lacken, någon har jobbat satan med bilen.
Thomas Karlsson. Tack för det fina jobbet mede
Bumble bee 
 
Det är skönt att bli hämtad och hem körd.
Är en smula seg. Tar en fika med Camilla som hämtade oss.
 
Packa upp och fixa undan allt. Fint städat var det och
jag blev så glad att Robin har jobbat hårt.
 
Var i väg och träffa Eva på Castello, en fika och lite snack.
Det var kul, man kan vara kompisar igen.
Sen var det till Huddinge sjukhus,
Camillas spottköttel ser ut som ett ägg.
 
Men det var stängt så vi får komma tillbaka i morgon.
Det var ju patetiskt.
Nå väl då blir det hem och fixa lite innan maten.
 
Ett besök i Salem hinner jag allt med och lite snack där.
Så då har det varit en stökig helg för denna familj :)
Vi fikar och dom får lite finlandsgodis.
 
Det är kväll och jag skall se ter musketörer och en annan serie, eller hur.
Pag så sover jag.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0