Hemresa

 
SÖNDAG
140302
Eva &Arto
Tack för en  trevlig helg. 
Hej där 
 Det är en dag med massa resande.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En frukost på hotellet innan vi tar bien och kör ett par mil till Åbo.
 
Nu blir det en lång väntan på att båten skall komma in.
Hinner med ett besök på Åbo slott.
 
Vi åt mat på Kims
Gott som fan. Thai mat
 
Nu är vi på båten. Den lämnar hamnen 20.55
Handlat och nu relax.
Har så svårt att sova, efter Mariehamn runt 01.30 - 02.00 hamna båten i lite gung.
Det var också jobbigt då jag hatar att åka båt.
 
Somna till vid 03.10 tror jag och vakna 05.00
trött Hugo.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0