Jolines dag

 
SÖNDAG
140323
Gerda & Gerd  
Grattis
Joline
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Att fela är mänskligt men för att riktigt
trassla till det fodras en dator.
 
av; Okänd
Hej där 
Ja vi har sista dagen denna vecka och nu är det inte så många dagar kvar att
köra på.  Om 14 dagar är jag på Västergård. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Yogan och min stund uteblev då jag har en lilla fröken här.
Hon tar upp tiden och jag njuter av den tiden också.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen han jag ju med innan damen vakna till liv.
Frukost till oss båda och hon äter som en myra.
Vi leker och skojar med allt, hon gillar dockor och vagnen just nu.
Det är hennes bäbis.
 
Vi har inte så mycket att stå i.
Saga tar henne med till centrum medans jag är på alovera info.
Hon sover middag och vi åker för att se på en annan bäbis i dag också.
 
Det blir en lagom dag för henne och hon är en riktigt glad skit.
Jag kollar på tv innan jag somnar.
Men har den oturen att vakna igen vid 01.30.
 
Är uppe lite sitter i tv rummet och tar en kaffe.
Nej jag blir inte piggare av kaffe, det är bara ett gift jag dricker.
 
Nu prövar vi kudden igen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0