Läkar tid

 
TORSDAG
140306
Ebba & Ebbe 
Grattis
Jag för jag är så duktig :)
 
 Dagens citat
  Människor emellan
Man vill inte vara den man är. Men vill
vara den som man inbillar sig att man
kunde ha blivit.
 
av; Hjalmar Söderberg
Hej där 
Då är veckoslutet nära och man planerar för helgen, om man är ledig
vill säga. Det skall hälsas på hos vänner eller familj och man jagar runt som en blådåre.
Nä nu är det så att man skall nog softa och vara ledig.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Dagens yoga, lugnt inspirerande och lyftande.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag har tvättstugan nu klockan sju så det är bara att ta frukost först.
Jag känner att allt är en lugn och fin dag i dag med bra vibbar.
Hoppas det håller i sig.
Jag och gubben tog en promenad i Sturehov  solen i Norsborg
 Det var en fin dag och solen värmde skönt.
 
Sen hem för en liten lunch och lite kaffe.
Har en läkartid klockan ett.
Och det var en mycket bra timme med min psykolog.
Tur att jag har henne.
Då far jag ner till centrum  och hämtar nya kortet till banken.
Det var ju kul att få ett sådant fint blankt kort :)
Nu kan man använda den flitigt.
En sväng till Salem för att lämna sparbössa och kepa till Jolin.
Linnéa är och hämtar dom så jag tar en kaffe med sonen.
Snackar lite
och så kommer barnen. Jag får en sån glad tjej i famnen.
Hon blir redigt glad att se mig.
Kul tycker jag.
Jimmie lagar mat så jag säger tack och hej vi ses snart igen.
Tar en snabb sväng till Kasmyra, Camilla skall ha sina skor,
hon har ju börjat jobba så hon måste ha inne skor.
Nu är det hem och middagen som gäller.
Gubben fixa lunch korv och potatis.
 
Det blir lite dator och sen är jag seg som vanligt.
Måste vända rätt dygnet lite.
Har lite svårt att sova när jag somnar så tidigt.
 
Star wars film ... ja den skall jag se.
 
Snygg han är .. Anakin.
 
Nu tar jag natt så vi ses i morgon
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0