Lunch i Huddinge

 
ONSDAG
140305
 Tova & Tove
Grattis
Majvor
Tack för en trevlig lunch.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Den som är ensam bör se till att han
inte är i dåligt sällskap.
 
av; Okänd
Hej där 
Vi har en onsdag som ligger framför oss och vi skall väl se
till att denna dag blir en fin och glad dag.
Har ett lunch möte som jag ser fram emot.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Yoga, andas relaxa.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen först och känna det varma vattnet på huvudet.
Njutnings bart.  På med palter så det inte blir kallt på kroppen,
det gillar jag inte. Nu kommer vi till den goda frukosten, 
fil, müsli, smörgås, kaffe och lite mango.
 
Saga fixa mangon gott som fan.
 
Dagen rullar redan på och det är en bra dag med en rolig händelse som jag
ser fram emot. Ingen stor världshändelse bara en lunch med en trevlig tjej.
Det är Majvor och jag som skall luncha i dag, har inte sätt henne på ett år tror jag.
Kommer att bli kul.
Ner till Tumba för att fixa nässpray till Linus.
En fika med Camilla innan jag far till Huddinge.
Det är ett bra flyt i dag.
Är vi gymnasietorget .... väntar en kort stund innan Majvor kommer ut.
Då så nu är det lunch och jag och Majvor är på Gregen.
Gott med kyckling.
 
Snackar om diottan och dattan, så kul att se henne.
Man tycker det är så mycket man vill säga
men tiden är kort eller... :)
 
Jag kör henne tillbaka till gymnasietorget så hon kan slita lite.
Jag tar och kollar väg alternativ till jobbet.
 
Så nu är det hem som gäller.
En fika med gubben, kolla om det finns tvättstuga.
 
Förberedda maten. Falsk Walesa mums.
 
 Då blir det kväll och min granne, Gullnor vill ha lite hjälp.
Hon har börjat på SFI. Det var kul tycker
jag. Hon skall få låna lite böcker på svenska så hon kan
träna på att läsa och förstå.
Vad gör man inte för att hjälpa grannen.
 
Nu är det kväll och jag kan lägga mig och sova.
Skönt.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0