Mitt i veckan

 
ONSDAG
140326
Emanuel  
Grattis
Familjen är mitt nr ett
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det svåraste med att6 gör en bra affär,
det är att avstå från de dåliga.
 
av; Simon Spies
Hej där 
Ja mitt i veckan och det är så tragiskt väder.
Men efter regn kommer solsken. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har sovit i två omgångar i natt, var vaken runt 01.30 och sen
vakna 04.40 så det var en bra natt.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Det är en snabb dusch utan att blöta håret i dag.
Kallt ute och jag tänker inte bli sjuk.
En liten frukost och en snabb glutt på fb.
 
Har lite funderingar kring hur en människa kan vara så falsk och
kall och inte ha en enda tanke på barnen.
Så det är ju det som står på spel.
 
Jag har ingen som helst förståelse att barnen inte står i hennes fokus nr ett.
Det är ju bara ett himla tjat om pengar och att dom är odågor.
Det finns ADHD center som kan hjälpa till.
Varför tar man inte hjälp där??
 
Jag nu går vi vidare och jag känner att jag har gjort mitt.
Min son och hans fru har gjort sitt.
Han har stöd från massa folk så jag hoppas
detta går bra.
 
Dagen rullar på och jag får allt köra barn ner till stationen.
Det är oväder och frippan kan bli förstörd.
Jo det var en bra orsak.
 
En snabb fika med Millan hon får besök och skall knalla till
sitt jobb på tårta. Kan ju ta en bit till mig.
Väl hemma tar jag lite siesta, somnar till men bara för en kort stund.
 
Måste ner till centrum för att handla, lite fil och bröd.
Och fullt med folk är det i centrum, så man får ett stress anfall.
Väl hemma igen är det lite förberedelse för maten.
 
Fisk med potatis.
God sås blev det och egg vid sidan eftersom jag hade en annan sås.
Inte bersamell.
 
Min kropp dog sen, kan inte fatta varför jag har blivit så himla trött igen.
Jag somnar ju efter maten och sen är det kört för jag vaknar igen vid två.
Så tragiskt .
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0