Ny vecka - nya utmaningar

 
MÅNDAG
140310
 Eda & Ada
Grattis
Mötet
det gick så bra.
 Dagens citat
  Människor emellan
 
En neurotiker är en som bygger luftslott.
En psykotiske är den som bor där.
En psykiater är den som tar upp hyra.
 
av; Jerome Lawrence
Hej där 
Ny vecka nya mål.
Allt nytt nästan, ser fram emot denna vecka med spänning.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Yoga är ett måste, och en fullkomligt underbar teknik för att
hitta lugnet i dig.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Det är så att min mobil ringde, det var inte vad jag ville.
Så nu är det så att jag skall inte ha veckning på den.
Har glömt att ta bort larmet efter Finlansresan.
 
Nå ja det gör ju inget jag hade ju vaknat straxt innan ändå.
Så det var ju bara att stänga av och gå upp. Då ringer
även gubbens telefon, men va.....
 
Ja vilken morgon :) Då är man vaken och dagen är på G.
En dusch i ett kallt duschrum, ingen höjdare.
En frukost och lite koll på nätet.
kaffet värme på .
Dagen är inte så avancerad, jag lova att ta upp Robins tvätt
klockan 10 så det är det jag skall göra.
Ta en promenad och bara ta det lugnt.
 
Dagen rullar på och det kom regn.
En snabb lunch i Lenna då jag har hämtat en ny
bilbarnstol till mina små grisar.
Det kommer nu vara lättare att sätta i dom :)
 
Har ett möte att vara på klockan tre så bäst att vara i tid.
Och det gick ju bra och jag känner mig bra.
Inga konstigheter, Inga svårigheter.
 
Det är bara att åka till affären och handla.
Man måste tydligen ha mat :) .
Lite till i dag och mat i morgon.
 
Dagens mat hamburgare med klyftpotatis, jag glömde
dock bea. Men det gick ändå bra.
Robin var det bara som åt senare.
 
Kvällen är här och två bra serier på Tv:n.
Musketörer och hollow nånting.
Bra var det i alla fall.
 
Nu är det slut för denna dag.
 
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0