Ny vecka

 
MÅNDAG
140317
 Getrud
Grattis
Fika med Eva
Blev inget :(
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Ibland snubblar människor över sanningen.
Men de flesta reser sig snabbt på fötter igen
och skyndar vidare som om inget hänt.
 
av; Winston Churchill
Hej där 
Ja det är lugnt på läsarfronten ser jag.
Så det är ju tråkigt. Men i bland måste man tydligen vara elak mot alla.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har haft en tung natt, som om en ångvält varit på mig.
Har tryck över bröstet och är rätt matt.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Tar min morgonstund med alla klor i dag.
Vill ha en lång ensam tid för att få åter lite energi som värkar
vara helt utom räckhåll i dag.
 
En liten dusch tid och sen in med frukost, andning och
lugnet återställer sig en smula i min kropp.
Dagen kan gå vidare.
 
Har en sur Saga som kastar saker omkring sig nu på morgonen för att jag
har talat om att hon INTE skall vara sen till timmarna.
Det är inget bra att komma in drällande när man känner för det.
 
Jag skall passa Linus en stund när Camilla pratar med läkaren nu på morgonen.
Kommer vara uppe på vårdcentralen och vänta på henne.
Jag själv har en tid på mammografi i dag.
Då var det meningen att jag skulle ha träffat min bästa väninna Eva,
men det gick inte. Så det blir en annan dag. Jag blev bjuden på
lunch av dottern i stället, tonfisksallad.
Vi slappa lite framför tv och sen var det bara att ta sig hem
för att förbereda middagen till familjen.
Hemma fixade hamburgare.
 
Kvällen blev avbruten av en kollaps av mig.
Jag tvär dog 189.30 det är ingen höjdare då jag kommer att vakna hur
tidigt som helst i morgon.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0