Promenad dag

SÖNDAG
140309
Torbjörn & Torleif 
Grattis
Ari
Han är så duktig med sina promenader.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Förbjuden väg är ofta hårt sliten.
 
av; Okänd
Hej där 
En vecka till lider mot sitt slut och jag har fortfarande inga planer till 100 %
Undra hur det kommer sig att det blir så här.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En sov morgon och en underbar känsla av utvilad är jag.
Har sovit hela natten. Det är fantastiskt.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Yoga kvart och en skön dusch, det är en morgon av njutning.
Fixar lite frukost och kollar in FB, vad händer här då???
Det är lugnt mycket snack om Mello så klart.
De flesta är överens om att Sanna är en bra vinnare.
 
Det fanns många bra låtar i start fället och det är väl så att
alla är väl inte nöjda men mång är det.
 
 
Morgonen lunkar på och jag är så relax i dag att man kan fundera
på vad denna natt hade i sina gömmor.
Nå väl dagen gryr och vi fortsätter över förmiddagen och inväntar en sol.
 
 
 
Har hittat en ny bilbarnstol som jag skall införskaffa, det är en bra ide tror jag.
Jag kör ju mina små guldklimpar i bilen så jag måste ha en sto till dom.
 
Inte mycket som händer i dag, plocka upp gubben borta på Eriksbergs Shell mack.
Han har promenerat sina 8 - 9 km.
Tog en prat stund med Patrik, han jobbar där.
 
Hem och nu skall man hämta barn stol.
MEN ... va inte?
Ingen som hört av sig, blir ingen stol i dag :(
Morrrrrrr
 
Då tar jag en kaffe hos Camilla.
Hon bjuder på middag så det blev det.
Hem för att relaxa och sen är det bara att sova.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0