seg dag

 
FREDAG
140307
Camila 
Grattis
Grattis gumman på namnsdagen. 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Jag vil inte vara medlem i en klubb
som kan tänka sig mig som medlem.
 
av; Groucho Marx
Hej där 
Då går vi mot en helg igen, en helg i marsmånad.
Hoppas vi på sol och värme så det blir sköna lediga dagar??
Jag hoppas på det.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En kvart av yoga andning och ett fokus på mig själv.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En dusch i varmt skönt vatten, strilande ner för hela mig.
Så gudomligt skönt.
Sen att inta frukosten i lugnas ro och inget stör, vad mer kan man
begära av en morgon.
En fin morgon som bara får vara i sin egen takt, det är mys på hög nivå.
  
 Denna dag är bara ett litet affärsbesök på förmiddagen.
 Jag har handlat vantar till Joline. Så dom skall över till henne sen.
Men det var dagens mat och lite mjölk som skall inhandlas.
Och det går fort då jag inte har någon som tjatar om annat.
 
Så är det bara hem och ha en slapp dag för inte skall jag göra någonting alls.
Titta på TV och bara vara. Har inget inbokat eller inget att göra, skönt faktiskt.
Middan blir klar där runt 18.00 och det är sketti.
 
Sen är det säng läge, seg, slö och orkeslös.
Det är seg TV kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0