Semestter

 
FREDAG
140228
 
Semester
 
 
Hej där 
Detta kan bli lite roligt.
Nog för att det kommer att vara korta texter men nu är det resa.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Lite stressigt är det, men det får jag ta. Jag har packat så det är klart.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Dusch frukost och allt på plats nu är det bara att åka mot båten.
En dag på Grace blir det.
Kommer att landa i Finland i kväll runt 20.00
  
Dagen rullar på och jag hoppas att det kommer att vara bra.
 
Dessa kom till mig i går från min arbetsplats.
Tack kollegor det värmer, blev lite överraskad.
 
Det   blev en lång väntan i bilen innan  
vi kom ombord. Nu är  vi här och  åyen åker.
 
Frukost, lunch, middag och shopping. 
En dag på Grace.
 
  På återseende.
 
 Nu till Forsa och hotell.
 
God  natt
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0