Sol promenad

 
LÖRDAG
140322
Kennet & Kent 
Grattis
Lek och stoj med
Barnbarn
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
De med osympatiska med datorerna är att de bara kan
säga ja eller nej, inte kanske.
 
av; Brigitte Bardot
Hej där 
Nu är det helg och jag kan rå om Joline en dag.
Det är så guld värd.
Jag kommer även att pussa på gosekillen Linus. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna upp till en fin bild på FB av Louises ny lilla kille.
Vilken go sak. Säkert rund som bara den med dom fyra kilon han
väger på 50 cm. 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En morgon frukost och planering av dagen.
Frukost och en härlig stund för mig själv.
Jag har nu fått lite återhämtnings tid för mig.
 
Ari skall fixa smörgåsar till vår vårpromenad.
Jag skall åka och hämta lill-skiten.
Så nu är allt fixat och vi kan börja gå mot Hågelby.
Det tar bar en timme till Hågelby och då har Joline gått också.
Min lila skit älskar att gå, Hon skall titta på allt och plocka
upp alla intressanta saker hon ser.
Linus har en skön tupplur hela vägen till Hågelby.
Det måste vara skönt att ligga i en gosig vangn och kunna sova utomhus.
 
Så nu hitta vi en sandlåda och det var skoj.
Hon och Linus har fått varsitt hink set. 
Hon gilla sitt mer katten på ;) .
 
Linus gilla sitt också, Sommarleksaker är kul,
man kan aldrig ha för många ... eller?
Dom gungar och åker rutschbana..
 
Vi tittar på lite djur och massa fåglar, vi börjar promenera hem efter allt
lek fika och djur tittande. Tar ett stopp till på vägen hem på Sibylla.
Det är bara en rask promenad hemåt sen.
Trött tjej men en glad skit.
Det blir en lite vilo paus vid TV innan maten.
Hon är inte så hungrig direkt.
 
Messar med min kompis Lollo som har fått sitt tredje barn.
Gon har ingen där så vi beslutar för att åka dit.
Vilket sött litet barn.
 
Joline blev lite imponerad att han var så liten
Men hon var städad hela tiden.
Så duktig.
 
Nu skall vi hem och komma i säng med Lill tjejen.
Jag tar lite kaffe och kollar lite på Tv:n.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0