Stormig dag

 
LÖRDAG
140315
Kristoffer & Christian 
Grattis
Dagen
En bra dag med fina människor
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Alla människor är ensamma. En del
har bara så mycket folk omkring sig så de
aldrig hinner märka det.
 
av; Bo Balderson
Hej där 
Oj då är det helg och snacka om storm.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna som om man blev skjuten ur en kanon.
Herr min ge vilket uppvaknande.
Blåser Hugo där ute och jag har luft tjut i fönstret.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Men jag tar min lugna tid för mig själv och känner att det
är en sån härlig morgon.
En varm go dusch och en så fin frukost till en
så underbar människa som jag.
Lite ego är bra att vara har jag hört.
 
Det är ett par timmar som jag har här hemma nu på morgonen.
Jag får allt ta dom till mig och njuta till 100 %.
 För nu vaknar alla upp en efter en.
 
Så jag skall nu fixa mig för att ta mig till Salem och
min svärdotter behöver en hjälpande hand.
 
Salem nästa, Saga skall med det är OK.
Väl där tar det en stund för Nea att bli klar.
  Men nu är de vår tid att åka.
 
Nea vill till Södertälje, det är OK tycker jag.
Då kommer Saga på att hon skall vara hemma vid 12!!
Hur skall det gå undra jag då, jag tänker INTE stressa.
 
Jag beslutar att köra henne hem.
Då säger Nea att vi kan handla på Willys i Tumba.
Och Saga skall vara med säger hon.
Strul Lisa
 
Sen när jag kommer hem igen är hon hemma, då var det inte så bråttom jö
Jag var ju inte hemma förens vid två. Hon kan inte haft så bråttom, vilket gider.
Nä detta var inge skoj.
 
Jag tar en snabb lunch med gubben, innan jag följer Camilla och handlar till middagen.
Jag känner att det kan vara bra. Vi skall äta tacos.
Mumsigt, en film att titta på.
Constantin.
 
Det blev lite sent och det blev trött i ögat.
Hem och göra natt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0