Tamela

LÖRDAG
140301
Gratis
Risto
 
Hej där 
Då är vi i Forsa
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Adas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Det har varit en god hotell frukost.
En promenad i stan och sen biltur.
 
Nu är det en bil färd mot Tamela
Har träffat Mirja. 
Kaffe och lunch där. Aris mamma hade gjort macaronilåda.
 
Nu är det hög tid att fara till födelsedags fikat.
Risto blir 60 och två bröder skall fira ha.
 
Lisa duka upp med tårta pch bullar.
Det är trevligt men skit tråkigt. 
Jag är tredje hjulet
 
Nu är det tilltillbaka till hotellet i Forsa.
En drinl och en trevlig kväll med Eva Kangastie.
 
Knyt time
 
GNATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0