Träffa Anneli

 
TISDAG
140318
 Edvard & Edmund
Grattis
Anneli
Tack för ett trevligt sällskap
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det finns få uppriktiga vänner
 men så är heller inte efterfrågan så stor
 
av; Marie Von Ebner-Esachenbacch
Hej där 
Nu går veckan framåt och jag har en fullplanerad dag.
Kanske inte de ultimata, men jag har det i alla fall.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tända ljus och få upp en go mysig stämning
på morgonkvisten, det är gott.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Har en fundering som kom över mig i dag,
Vad händer om man inte har sin morgonstund??
Då har jag ingen energi på fyllning... eller??
 
Nä det är ju bara skönt att ha en morgon stund för sig
själv så man slipper sloss med andra.
En varm dusch och en god frukost.
 
Lite små koll på vad som kommer att hända här i dag.
Jag skall till centrum och träffa Anneli.
Hon skall ha någon kurs på
Allégården.
 
Ett samtal med CSN och höra vad dom håller på med.
Varför har skolan skrivit att Robin inte går i skolan??
Vilka pangnötter.
 
Anneli ringde och vi skall ses vis Statoil klockan 10.30.
Hon skall ställa sin bil vid Allégården så hon får parkering.
Då hinner jag med en fika hos Millan.
 
Nu står jag på Statoil och inväntar Anneli, och här kommer hon.
Kör till Allégården, och tar oss ner till centrum i min bil.
Går runt och hittar lite kläder till hennes barnbarn.
 
Lunch, Thai buffé det blir gott.
Camilla kommer ner också.
Så god lunch.
 
Vi tar en sväng i centrum och nu blir det hög tid att köra tillbaka
Anneli till sin kurs på Allégården. Jag plockar upp Camilla.
Vi skall till öron, näsa, hals avdelningen för att hon skall
kolla vad som skall göras med spottkörtlarna.
 
En fika innan vi tar oss hem.  Skall väll snart fixa lite mat kan jag
tänka mig. Har massa i huvudet och det är inte så bra.
Känner mig lite stressad.
 
Kvällen blir lugn och stabil och man faller in i sömn i kvällens timma. 
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0