Träffa gammla jobbar kompisar

 
FREDAG
140321
 Bengt
Grattis
Kollegor
Tack för en trevlig kväll
 
 Dagens citat
  Om vår tillvaro.
 
Döden, skatter och barnafödande kommer alltid olägligt.
 
av; Margaret Mitchell
Hej där 
Ja det är ju bara att gå på och bara fortsätta som jag gör.
Hålla mitt liv i en lite låda så ingen kan använda mig
mot någon. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Yogan har ramlat i mellan stolarna som resten av mitt liv just nu,
känner mig så djävla krängt och på hoppad att jag vet inte om jag
skall skrika, gråta eller skratta.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Har i alla fall en lugn morgon och försöker att vara positiv.
Ganska svårt då jag har många tankar i mitt huvud och undringar snurrar på det.
Jag tycker i alla fall att det är skönt att mitt jobb börjar snart i gen.
Jag kan då gräva ner mig i de.
 
Dagen är på G med sol och 10 grader varmt redan nu klockan 8.40 det
ser lovande ut. Skall fixa blomlådorna i dag det blev inget i går.
Min balkong är fin och nu redo att intas med kaffe och frukost mornar
(vid varmt väder) . 
 
Det tog flera timmar att fixa och det var de värt så fint och trevligt det blev.
Ja jag skall städa efter mig och få bort alla sopor.
Gamla matta kastar jag och massa
annat skit.
 
 
En lite vila innan jag skall ta mig till Huddinge.
En glutt på TV,
" katter från helvetet "
Det var ju spännande, hur korkade vissa människor kan vara.
Vissa saker är tabu när det gäller katter, hur man närmar sig och
hur man börjar att klappa dom.
Inga hotande rörelser.
Nå väl nu är det time att göra sig vacker, precis som det skulle funka,
hahahaha
 
Släpper Robin i Tullinge och åker till Huddinge,
Kollar in ny öppnade in och finn.
Härliga saker även här.
Nu är det bara att gå till O ´Larrys för att träffa arbetskollegor
från Rosen dalsgården. Det var trevligt och det var många som kom.
Sakna vissa dock.
 
Kör hem Anneli till Vårberg och sen hem till mig.
Skall kolla FB innan jag lägger mig.
Ari spelar med Kim.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0