Tvätt dag

 
TORSDAG
140327
 Rudolf & Ralf
Grattis
Mig själv 
Jag kämpar hårt
 Dagens citat
  Människor emellan
 
av;
Hej där 
Vi kör vår vecka och har nu kommit till en torsdag i
slutet av mars. Jag glömde min bror den 25 mars vilket inte var så bra.
Jag får åka dit i helgen. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min morgonstund är så viktig och jag behöver den till vilket pris som helst.
Nu är det viktigt att få ha den.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen är skön, varm och strilande.
MEN ..... när man kliver ur den och ut i duschrummet då är det kallt som FAN.
Det är så huden stelnar på ett par sekunder och tinar inte förens tjocktröjan ock
långbyxorna är på plats.
Vilken pers samma problem varje morgon när det är minus på natten.
Nu får det allt komma lite värme in på nätterna också.
Nu är det i alla fall frukost.
 
Har startat kommunikationen med Tino om hämtning på freda av barn.
Det ser bra ut .... nu.
Jag skall nu ta och fixa mig klart så jag kommer i väg till Josefin.
 
9.30 vårdcentralen och lite väntetid.
Det tar lite längre än vad vi har satt ut. en och en halv timme.
Nu skall jag plocka upp Robin så han kan hämta sina skor.
Fan vad tiden går.
 
Hem och äta och vila ... tvättstuga klockan 14.00
Det är bara min tvätt och det är ju bra de.
Vi har ju inte så mycket tvätt men tillräckligt för mig.
 
 
Laga maten ... fisk , potatis och citronsås.
Jo det var gott. man skall nog inte underskatta den såsen.
Den måste vara grym till lax om man gör på
uppvispad grädde.
 
I dag har det varit lite mycket så jag dör på sängen vid 18.00
Och det är ju inte bra. för hur det än blir så vaknar jag mitt i natten då.
Och är pigg.
 
Men det blev så.
Tack och hej.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0