Tvätt i dag för mig

 
TISDAG
140311
Edvin & Egon 
Grattis
Linus
Krya på dig
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det är svårt att vara ödmjuk när man
är stor som jag.
 
av; Muhammad Ali
Hej där 
Det är en tisdag och solen är på G upp.
Vi önskar oss alla en fin dag.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En varm dusch före min yoga tid.
Var stel som attans.
Det är inte så bra känsla direkt.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Upp och hoppa för att få en bra och fin dag.
Solen är på G och jag känner mig upprymd.
 
 
Duschen och sen frukost, det blev lite på fb före frukosten i dag.
Det är ju inte så vanligt. Vet inte varför det blev så heller.
Det bara kom i den ordningen i dag.
 
Nu är det i alla fall lugnt och skönt min tid för mig själv för att hitta styrkan
och energi. Har inga större planer i dag. en fika med Susanne P skall man nog få till.
Det var kul att få träffa Susanne, Lollo, Evelina, Marinela. Lena D, Torsiko, Anneli, Marie,
Sköterskorna Eva, Lena och Kicki.
Och alla andra på Rosendal. Det värmer att få kramas.
 
Jag kör Susanne till IKEA där hon och hennes mamma skall förstöra lite pengar.
Det går alltid massa pengar där.
Jag bör också åka dit för att få lite saker som saknas.
 
Väl hemma igen, jag har ju tvättstuga i dag klockan 18.00.
 Saga har tvätt för ett helt regemente, hon är så slarvig med att boka tvätt tider :)
Maten kom också på bordet.
 
 
Potatisgratäng med fläskfilé och bea.
 
Ett kaffe besök kom upp, Lillevi och Emelie.
I bland blir man förvånad och överraskad.
Men det är ju bara att vara glad och bjuda på kaffe.
 
Lillevi blev fin i håret eftersom jag färgade det.
Hon skulle dock behöva klippa toppar.
Det blir nog bra i slutändan.
 
Kvällen slutar med att jag hämtar tvätt 22.00
och sen var det tack och hej
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0