Vad skall jag göra i dag??

 
LÖRDAG
140308
 Siv
Grattis
Mys med barnbarn
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Att inse att man är okunnig
är ett bra steg mot kunskap.
 
av; Benjamin Disraeli
Hej där 
Det är helg och jag är slö och vill inte direkt göra saker.
Kan man ligga en hel helg i sängen??
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Yogan blev lite kort i dag, har svårt att vara här.
Många tankar i huvudet.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
 
Fick faktiskt sova till 05.30 i dag, jaaaaa .....
Det var en skön känsla när jag vakna och upptäcker att klockan
faktiskt är över fem. så skönt.
 
Min lilla kropp känns så utvilad och så pigg men ändå så trött.
Konstig kombo där. Jag får jobba på att se till att det blir bättre.
Har ingen lust att bara känna mig slö, eller skall jag göra det i dag??
 
 
Det blev inte riktigt så, jag får ett telefonsamtal från en liten flicka som vill
åka i farmors bil, hon vill att farmor skall hämta henne. Vi skall åka bil.
Ja jag skall ju ut på promenad så ... vad spelar bet för roll om hon är med.
 
 
Tar oss ner till Vårsta, ligger en liten sjö där, fint som attans.
Thomas, Camilla, Wilma och Linus satt där.
Lite fika sellis.
 
Överlycklig trollunge som drar Linus i vagnen.
Sen var det bara att promenera runt lite med Joline så hon fick dra
Linus som hade somnat. Vilken lycka för lilla guld grisen.
 
Wilma njöt av solen
Han somna.
 
Vi skall ta oss hem för att hon skall vila lite, men inte vill hon det inte.
Det var bara att hålla henne sysselsatt med olika saker.
Othilia är en populär tjej i hennes ögon.
 
Saga kom också och förgyllde dagen.
Vi blev ensamma med henne och beslöt oss då för att lämna över henne
till Salem och förbereda oss för Mello.
 
 
 
Pizza och godis det blev bra.
Visst var det en av de bättre låtarna som vann, ja det tycker jag.
Jag ville bara att Yohio skulle ha vunnit.
Gillar när man sticker ut lite.
 
J då var det bara att lägga sig och kolla film eller något annat.
Vad gubben nu sätter på.
 
Vist ja jag har en rockers till kolla detta.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0