Vardag

 
TISDAG
140304
 Adrian & Adriana
Grattis
Eva Olsson
Min underbara läkare,
Hon har varit min husläkare i 24 år.
Hon är världsbäst.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
En konservativ dilemma är att man alltid försvarar
något som tidigare konservativa inte lyckats förhindra.
 
av; Henrik Tikkanen
Hej där 
Vi har en tisdag för våra fötter och vi skall väl förvalta
denna dag med vördnad.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Yoga tid, då är vi i gång och jag har full kontroll.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En frukost och en dusch det är ju bra så man kan lägga fram denna dag.
Vi har mjukstart och inga hastiga rörelser.
Jag har inte sovit igen mig ännu så jag skall vara snäll mot mig själv.
 
Det är en lugn dag och jag har bara ett läkarbesök på förmiddagen att stå i.
Det blev inte riktigt så för Linus skulle upp till läkaren och Camilla
skulle till HS. Jag var med för att hålla koll på Linus men vi tröttna så vi åkte
hem Linus och jag. Det är bättre om han slipper vara där.
 
 
Så min dag var att vänta i väntrum, he he ingen hitt :)
Gubben har gjort mat så vi äter och det var gott.
Det är ju semlans dag så Camilla bjöd på hemmagjorda.
 
Då är det kväll och min kropp är död och vill bara sova nu.
Vi har det bra som bara kan lägga oss när man känner för det.
Eller??
 
Nu är det i alla fall kväll och jag har lagt mig för att kolla TV.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0