Vecka 13

 
MÅNDAG
140324
 Gabriel & Rafael
Grattis
Café Stinsen
En fika med Nea 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
När man gör det man icke skall,
så händer det man icke vill.
 
av; Okänd
Hej där 
 En tung vecka som kommer här
Massa saker som inte är så trevliga, men måste tydligen gås igenom.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Yogan uteblev igen :(
Saga har försovit sig så hon är sen i dag.
Hon har inte åkt ännu tråtts att klockan är 7.53
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Det blev fem sekunder till mig och min själ i dag.
Jag har tappat massor med energi.
 Nu får jag allt ta mig i kragen och se till att
mina rutiner sitter.
 
Fjorton dagar kvar till ett nytt arbetsställe.
Skall bli Hugo kul.
 
 
Jag har haft en mysig morgon med en trött Joline i dag.
Vi var till Linus och Millan och sen var vi till centrum och hitta Johanna och mamma där.
Och till hennes stora glädje kom pappa också.
 
Jag fick den stora äran att köra hem lilla Caspian från BB i dag.
Det var så fint av hans föräldrar att fråga mig.
En kyckling lunch med Camilla och slapp på soffan.
 
En promenad ner till änderna som var lite sugna på bröd.
Det är ett par killar där som bygger en bro och en som rensar vass.
Det kommer säkert att bli fint sen.
 
Hemma för att fixa middagen, gubben kommer att jobba till 19 i dag så
det blir sent i dag och i morgon.
Ja då är man lite ensam och övergiven då.
 
Slapp och slö på sängen resten av kvällen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0