Vilket skit

 
FREDAG
140328
 Molkom & Morgan
Grattis
Nea
Tack för en bra dag
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Fans det inga dåliga människor
fanns det inte heller några bra advokater.
 
av; Charles Dickens
Hej där 
Detta skulle ha blivit en av de bättre dagarna.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgon stund har i dag fallit ...
det är inge kul då jag är lätt beroende av en
kort stund för bara mig.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Har varit uppe i natt igen och kollat in burken mellan 01 och 04.
Mindre kul, men så blir det när jag dör 18 kvällen innan.
Men till dagens handlingar.
 
Dusch och frukost klar.
Har plockat undan, Robin skall dammsuga innan han drar i väg.
Jag har fixat de jag skall så då kör jag till macken för att tanka bilen, sen till
Biltema för spolvätska ock olja till Bumble Bee
 
Han ju med en visit hos mamma och pappa.
Det är en sån djup saknad så smärtan är så
jobbig. Jag saknar pappa väldigt mycket, men mamma var ju kvar så
det var lite lättare, men saknaden är ju där så klart.
Men nu när båda mina föräldrar är borta då är det sjukt var smärtan är
jobbig.
 
Nu går min fart till Salem ..... Jag skall ha en förmiddag med Nea.
Vi skall handla i Södertälje, Willys.
Det är jag som skall handla så  Nea kommer med. Hon fixar blöjor och
lite annat också. Jag fixar lite kött, fisk och de vanliga.
 
Till Salem med hennes saker, sen till Tumba med mitt.
Och en sväng till Tingsrätten.
Jimmie ville ha en inspelning på vittnesförhören.
 
 
Nu till Salem och lämna av Nea, tack för i dag.
Det är Flen som står på tapeten.
MEN .....
Det har varit ett gider här nu om att komma eller inte.
Och det är tydligen så att jag inte ska hämta Tindra för hon skall ha
besök på pappa helgen. Det är så skumt, man sitter i rättssalen och säger
att det är så viktigt att ha regler och att göra samma sak hela tiden.
Dom skall hämtas 17.00 i Flen .....
 
Men det blir inte så för det kommer massa ursäkter hela tiden.
En den ena och en den andra. Hur skall vi då kunna hämta?
Så det blev en väldigt uppgiven pappa som inte får träffa sin flicka denna helg heller.
Nu står vårt hopp till tisdag och ett dombeslut.
 
Så jag blir hemma och det är skit och piss.
Bajs kaka
 
Jag tar mig en tur för en promenad med Linus, föräldrarna passar
på att åka till affären för inköp av mat.
 
Jag blir kvar ett tag och känner att det är lugna gatan .
Så skönt när det bara är lugnt.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0