VIP och konsert

 
TORSDAG
140313
 
Grattis
BSB
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Man skulle nog bli botad från
sina fel om man inte trivdes med dom.
 
av; Drottning Kristina
Hej där 
En dag med spänning.
Här kommer det att vara massa kort från hela dagen.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En skön morgon med upprymda tankar.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min frukost smakar extra gott i dag.
Har suttit en lång stund och bara ätit i lugnt tempo.
Saga skall gå till skolan och det kan vara mindre bra
då hon inte är frisk.
 
Förberedelserna på dagen har börjat, jag skall till Josefin nu
på morgonen och sen är det bara att samla i hopp de som skall med under dagen.
 
Storvretens vårdcentral, väntan är i 20 minuter och jag är i tid som det skall.
Jag vill alltid ha en stund för att ta igen mig innan saker sker.
Man hinner med en fika, läsa en tidning eller som på jobbet kolla mail och vad som hänt.
 
Ett bra besök hos Josefin och det ser lovande ut till och med för mig.
Jag har då alltid bra tid med henne. Hon är en människa som verkligen kan lyssna, ge feedback
och bli glad åt rätt saker. Även om hon är utbildad till detta så ser man att hon gillar sitt jobb.
 
Nu skall jag i väg och plocka upp de som skall med till stora staden.
Jag börjar i Kassmyra, Camilla och Linus ( jo han skall med ett tag,
hans pappa kommer och hämtar honom sen.) Sen är det
bara att åka till Eriksberg och plocka upp en hispig flicka och Lillevi.
 
Nu är vi klara för avfärd till Hovet, och vi skall glassa oss i solen ett tag.
Vilket väder det är, helt otroligt.
Nu är det bara att få lite info om var man skall gå in när det är VIP som gäller.
För det har vi gö.
 
Lite dåligt ordnat med allt är det, ingen vet något och ingen bryr sig inte.
Så vi får leta rätt på saker själva och till slut blev det rätt.
VIP
Lite snack med killarna.
Nu är det lite kul med allt runt omkring, AJ kom ut och snacka lite,
Sen var alla ute efter att Nick har masat sig ut.
 
Dom sjön lite och sen var det lite frågor och svar.
Sen var det autografer med kort och så skall man invänta gigen.
 
Ny letande efter vilken dörr vi skall gå in för att vi har VIP.
Men det blev lite kaos, alla på en gång gärna samtidigt.
Tjejer som blev galna för att dom utan VIP kom före henne och
massa trams.
 
Nu är vi här och det är helt OK. Vi hamna nästan längst fram.
En tjej framför bara. Emelie och Camilla var nöjda med placeringen
och det var nog jag och Lillevi. När det väl kom i gång blev det lite roligt.
  Camilla och Emelie hamna en bit åt vänster om mig.
Lillevi hamna en bit åt höger.
 
Det var nog bara vi som blev lite separerade.
Ingen större fara för man var ju där för att lyssna på musik och kolla på killarna.
 
Innan BSB skall det alltid vara förband, så även nu.
Först ut var dock en liten kille på 11 år, Brians son.
 
Så bra han sjunger.
 
Sen kom et band som bara använde sin röst som instrument och att sjunga
med, dom heter Exchange.
 vilket härligt band.
 
S nu var det BSB som skulle in på scenen.
 
Tack för denna kväll, jag är nöjd och jag älskar att gå
på konserter.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0