En dag att vila på

 
LÖRDAG
140503
John & Jane 
Grattis
Våren
Den behöver en stark puff framåt så
sommaren kommer. Denna ros kanske hjälper.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Man kan aldrig få för mycket av det goda.
 
av; Okänd
Hej där 
 Har lite ont i min kropp i dag, jag nog jobbat för hårt i går.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna och känner mig öm i kroppen, det är inte så att jag
varit på ett gympas men dansa lite i går kväll..
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Nu är det i alla fall morgon och frukost står på menyn.
Det är jag och min själ som har det mysigt.
Jag vill bara få en kort stund med mig själv.
 
Vi skall bara ha en skön dag, sitta i solen och bara slappa, dricka kaffe och njuta av solen.
Inge stress i dag jag vill bara ha det lugnt och stress fritt.
 
Ja så är det, man gör ingenting i dag, jo jag har tvätt klockan tio det är OK jag
tycker att det är så fantastiskt att jag har lärt mig att bara vara slapp.
Det är ju inte riktigt jag så det är lite ovant.
Men det gör att jag mår bättre.
 
Så dagens händelser är så minimala att jag kan beskriva den med ett
ord ... slödag .
 
Barnen är lite frustrerande särskilt Saga som tycker att det är sjukt att inte ha något att göra
hon vill att det händer saker hela tiden. Att ha en dag där man inte gör något.
Och andra sida bör hon plugga matte.
 
Robin är också hemma och han lider lite i still het.
Han mår inge bra alls. Hoppas han kan se framtiden ljus och bli bättre till mods.
Kaffe besök fick vi en stund mitt på dagen, vi smaka av Sagas kladdkaka som hon
bakade i går, gott. Då är det bara så dagen blev.
 
Färdigt i tvättstugan, Saga skall dra till stan då.
 
Ja dagen förvandlas till kväll och middagen var super god,
kyckling med potatis och sås.
Gott.
 
Lite film och sen lite sömn.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0