Ett kvälls pass

 
TORSDAG
140508
Åke 
Grattis
Solen
Så den orkar komma fram 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
En för del med att vänta barn
är att man vet var man har dom.
 
av; Yvonne Lombard
Hej där 
Ja denna vecka närmar sig helgen och det är så det fungerar.
En jobbarvecka och sen helg, så kör vi dag för dag,
månad för månad, år för år, liv för liv. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna sent i dag, känns alltid lika skönt, jag känner att jag kan sova lite till.
Man är lite mer utvilad, lite mer till freds. Jag får tacka Nea som
påminde mig att jag kan sova längre eller inte !
Nu vart det längre.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En go varm dusch och sen en frukost med en god kopp kaffe som
avslutning på frukosten. Det är ju så bra som det kan bara bli.
Min frukost kanske bör bytas ut eller ändras.
Det återstår att se om man gör det.
 
Morgonen i mitt hem är tyst och lugnt, barnen har dragit till skolan och
min kära gubbe somnade nyss om efter att jag gav honom
en liten frukost. Det är nog på sin plats att han börjar
äta nu så han inte kollapsar igen.
 
En skön och lugn förmiddag väntas för mig.
Jag har en tv stund med nyheter och annat på fyran, men jag somna vist i från den.
Och jag missa efter tio med Malou också.
Hur kom det sig att Phia var SÅ trött??
 
Fixa lunch och gjorde fisk till Ari, han måste börja äta nu.
Han har ingen styrka direkt.
Lätt uttorkad och lite svältande. Så hoppas att han återfå sin styrka nu.
 
Ja ha ja då är det bara att fortsätta dagen framåt, går ner till centrum
för att fixa lite saker till Robin och Ari skall få något för sin halsbränna.
Så det är så det är.
 
Nu till jobbet, tåg till Huddinge och buss till Västergården.
Hurra då är vi här och jag jobbar med Julian.
Hela kvällen går som en dans och jag tycker att det går bra.
 
Slutar nio och blir hämtad..... av gubben, han ser alldeles färdig ut.
Var nog inte så bra ide.
 
Nu är det bara sängen som gäller.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0