Ett kvällspass igen

 
TISDAG
140512
Linnéa & Linn 
Grattis
 Linnéa x 5
Grattis på namnsdagen
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Oväntad lycka glädje mest.
 
av; Okänd
Hej där 
Nu vill jag ha sol, kan solen komma fram nu.
Jag vill bara ha värme och ljus. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänk att jag har sovmorgon och då är jag vaken för att göra saker på morgonen.
Ja ibland är planeringen inte så bra kanske.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Fixa frukost och ta en dusch, har ett uppdrag att utföra nu på morgonen.
Camilla skall till bettfysiologin och fixa med sin bett skena.
Så i väg dit och jag är med Linus där.
Detta skall väl max ta 30 min.
  
Jag och Linus knalla i skogen runt sjukhuset, vi fika, jag fixa maten till han
och nu är jag orolig har dom borrat sönder hennes käke nu eller???
Äntligen är hon klar .... 12.15 pip.
 
Hon ser lite mörbultad ut. Dom har mätt, dom har kollat, röntgat och
även tryckt in kortison i leden i käken.
Det gör satan så ont.
 
Nu till centrum för att träffa Anna och Frida.
En fika och lite snack.
Linus skall sova så vi tar och far till Brinken, jag somna också.
 
Nu är vi på G till mitt jobb, tack för att du kör mig.
Jobbar ett kvällspass. Kvällen går smidigt.
Jobba med Julie hon är super att jobba med :)
 
Gubben kommer lagom till jag slutar. Jo Robin fick påminna honom att han skall hämta mig.
Han har fått ett minne värre än en ärta, det finns inte.
Han kan inte minnas vad som skall göras på
kvällen om jag har berättat det på morgonen.
Då är det borta redan efter 15 min.
 
Väl hemma hamnade jag i ett telefonsamtal med Nea ... närmare bestämt i
48 minuter. Massa saker som skall snackas om.
Och inte blir man klokare för det.
Himlar och pannkaka.
 
Nu är jag trött och vill sova lite.
 
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0