Första måndagen i maj

MÅNDAG
140504
 Gotthard & Erhard
Grattis
Gubben
Krya på dig
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Jag har gjort många dumheter och det
tänker jag fortsätta med. Det är dom som
är kryddan i livet.
 
av; Birgitta Bardot
Hej där 
 Vilken natt och morgon, jag har ont i min mage som Fasen ....
Hoppas det går över i morgon.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna av att Ari hojtar till och rusar på toa.
Ja så kan det vara när magen är i olag.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Då tar man sig upp och fixar lite frukost, jag har en oro att min mage
kommer att bli så upp och ner vänd att det gör mig alldeles matt.
Hoppas på att det blir bättre under dagen.
Frukost klar och det går relativt bra, bubblande mage men .... jag
överlever detta och det känns betryggande. Jag har inget på agendan i dag
och det käns bra då jag bara behöver vara i still het.
 
Så jag har en dag som bara är lugn och bra, inga hastiga på frestningar,
mycket slappa på soffan och bara vara.
Vågar inte träffa Haylie riktigt ännu för säkerhetsskull.
De jag och gubben har smittar inte på de sättet men man vill
inte utsätta ett litet barn för risk.
 
Vi kommer att ses på lördag hoppas jag och då kommer i alla fall jag vara kry.
Gubben är inte så bra han.
Nu är det i alla fall så jag har planerat.
 
I morgon är det bara vi och Robin så det kommer att vara bra för min del.
Ingen behöver komma, jag har inte bjudit någon så det är bara Robin och jag och Saga.
Tråkigt kanske men tyvärr nödvändigt.
 
Camilla kommer och fixar tårtan, det är bra då jag inte riktigt orkar.
 Så i dag skall jag bara slöa och slappa.
Lite TV och bara soffhäng.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0