Fram och åter

ONSDAG
140521
Konstantin & Conny  
Grattis
 
Trevlig dag med
Lena Karlsson  
 Dagens citat
  Människor emellan
 
 Drömmar är tankens söndag. 
 
av; Henri-Frédéric Amiel
Hej där 
Dagar kommer dagar går, ibland känner jag att det är lite stressigt.
Men då stannar jag upp och andas och känner att jag blir lugn i gen. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Denna dag blir hit och dit och sen till jobbet.
Massa saker att stå i.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost efter en dusch jo det är så det kan bli.
Skönt med en dusch är det trotts att det kan vara kalt först.
Nu var det inte så farligt eftersom luften ute börjar bli varm.
 
Jag har ett kvällspass i dag också.
Men först skall det faras hit och dit med Camilla.
En kaffe förs så klart, sen är det Robin som sovit på söta örat, han
har det kämpigt att vara vuxen. Det är svårt att ta hand om sig själv tydligen.
 
Robin blir körd till skolan, vi tar en sväng ner till Willys, där jag handlar mat mm.
Nu hem med det sen iväg till Brinken och lämna saker där.
Nu iväg till Hemköp och dagens middag till familjen.
Lasagne
 
Nu bär färden av till Tullinge och vi skall plocka upp Lena K,
hon skall byta trall skruvar på Horn Bach.
 Hade ett litet samtal med Nea, vi skall ses i morgon.
 
 
Då är det IKEA som får en påhälsning av oss.
lite mat på IKEA kan aldrig vara fel.
Linus gillar köttbullar.
 
Jag hitta inget som passa mig, så jag behövde inte fundera länge.
Camilla köpte ramar till nya kortet på Linus och Lena köpte rep och rullgardiner.
Sen var hon in på Jula och köpte en jordborr.
Dom skall bygga altan.
 
Nu är det jobbet som gäller och jag skall fixa lite på datorn.
Så lite tidigt blev det. Lite kaffe innan jag slutar.
Nu är klockan 16 och jag börjar.
 
Jobbar med Maria och det fungerar bra. Jag sluta 20 och gubben
var där för att hämta mig. Nu skall vi hem och fixa kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0