Gladö i dag

 
LÖRDAG
140524
 Vanja & Ivan
Grattis
Grillning på Gladö  
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Lyckan är att veta vad man vill
och vilja det lidelsefulla.
 
av; Félicien Marceau
Hej där 
Underbar dag och en planerad grillning i kväll.
Till Gladö och träffa fam. Lindblom och Karlsson. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det var bara att kliva upp när man vakna för att fixa lite ätbart och
sen hoppa in i duschen. Morgonen är på G och det känns bra, solen är på G och
man kan inte önska sig mer när man är ledig.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Planera för grillkvällen och inväntar telefonsamtal av Eva.
För att se vad vi skall köpa. Det är ju bra att dela på allt.
En skön och mysig morgon med lite solande och fikande.
 
Nu kom mitt telefonsamtal från en trött tjej,
hon borde sova lite till kan jag känna eftersom hon kom hem i natt
från semestern.
 
Nå väl vi planera och jag går och handlar det jag skall ha med mig.
Och så är det bara att invänta tiden.
 
Härlig dag med mycket sol och gott sällskap.
 
Väl på Gladö blir det lite prat och förberedelser.
Vi väntar på Anna som också kommer från semestern och
hon har fart runt i 16 dagar på härliga ställen.
 
Bilder från kvällen.
Värdinnan Eva
Thomas med Robert och Camilla med Linus
Anna och Linus
De grillade
Sallad
Lasse, Ari och Eva
Tomas
Benny
Anna
Niklas
Wilma och Malin
 
Tack för en trevlig kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0